Richard Branson upravo pokušava spasiti do propasti svoju aviokompaniju Virgin Atlantic. Sud u New Yorku odobrio je zaštitu Virginovog kapitala od vjerovnika i restrukturiranje duga prema britanskim propisima.
Virgin će u Velikoj Britanij provesti temeljito restrukturiranje i u rujnu se vratiti pred američki sud sa zahtjevom za trajnu zaštitu od bankrota. Prije toga 25. kolovoza se mora sastati s kreditorima. Od četiri grupe kreditora jedna nije odobrila njihov sadašnji plan restrukturiranja. Uspije li restrukturiranje duga, Branson će dobiti svježi kapital od američkog hedge fonda Davidson Kempner Capital Management.
Branson je u travnju zatražio pomoć vlade od 500 milijuna funti (Delta Airlines ima 49 posto vlasništva u Virginu, Branson je svojedobno odbio ponudu Air France-KLM-a za kupnju 31 posto). Njegov je zahtjev izazvao val napada javnosti i političara. U srpnju je najavio 3000 otkaza i zadnjih šest mjeseci nazvao najtežima u 36 godina kompanije.
Virgin je skupio 1,25 milijardi dolara pomoći, što bi trebalo sačuvati više od 6 tisuća radnih mjesta, ali isplata će biti moguća tek kad se svi kreditori slože s planom restrukturiranja. Da bi se osigurao, Branson je prema američkom zakonu zatražio zaštitu od bankrota. Branson upozorava da ostaje bez novca i da će, ne prođe li njegov plan, do kraja rujna ostati bez ičega i morati zatvoriti Virgin.
U svojim najboljim danima Virgin Atlantic je bio jedna od najzanimljivijih kompanija u svom sektoru, Branson je uvodio nove standarde i iskustva u putovanja, od uređenja aviona i loungeva preko servisa na letovima do imidža kompanije, sve u Virginu bilo je originalno i okrenuto novoj hipsterskoj publici što je neko vrijeme izvrsno funkcioniralo, ali kompanija je zadnjih nekoliko godina u financijskim problemima, a pandemija korona krize samo je ubrzala proces.