U Volkswagenovim njemačkim tvornicama svaki dan sastave tisuće automobila. Ali automobili nisu najmasovniji proizvod koji nastaje u njegovim pogonima. Još 1973. Volkswagen je odlučio da će sam proizvoditi kobasice i ketchup za svoje radnike. Od 2017. tvornica proizvede oko 7 milijuna kobasica godišnje, i oko 6 milijuna automobila godišnje.
U VW Kantini u Wolfsburgu radnici se u osam okupljanju na doručku s currywurstom, tradicija koja je ušla i u njemačke pop pjesme. S vremenom su Volkswagenove kobasice postale tako popularne da ih se moglo naći i u ponekom supermarketu. Kompanija je u međuvremenu outsourcala proizvodnju curry umaka i to je lani izazvalo krizu u firmi. Radnici su se žalili da je curry postao previše pikantan, da više nema isti okus.
Glavni Volkswagenov kuhar Martin Cordes objasnio je da je curry umak, kao i ketchup, godinama proizvodio američki Mondelez, a kako su oni prestali s proizvodnjom umaka, Volkswagen je posao prebacio jednoj njemačkoj firmi koja je radi po drugim recepturama. Recept za kobasice nije se promijenio. Radnici su se morali prilagoditi novim pravilima, a Volkswagen novim navikama radnika. Danas uz klasične proizvodi i veganske kobasice.