Bild je uvjerljivo najčitaniji njemački medij. Tiskana izdanja Bilda ove se godine prodaju u oko 1,3 milijuna primjeraka dnevno. Bild na internetu još je mnogo utjecajniji. Samo u prvom kvartalu 2020. godine Bildove su web stranice zabilježile više od 509 milijuna posjeta. Bild je, dakle, nemjerljivo značajan u stvarnom, svakodnevnom životu njemačkih građana. Bild je jučer objavio veći članak o eksploziji epidemija Covida 19 na prostorima bivše Jugoslavije.
Glavni naslov glasi: Slijedi li Hrvatskoj upozorenje, a članak je ilustriran idiličnom ljetnom fotografijom s neke od jadranskih plaža. Bild je tabloid. Jedna od značajki tabloida jest da velik broj njegovih čitatelja čita samo naslove i druge elemente opreme teksta. A Bildov naslov jasno sugerira da Nijemci ne bi trebali putovati u Hrvatsku.
Bild je svoj članak protiv hrvatskog turizma objavio prije jučerašnjih 116 i današnjih 138 novozaraženih, što znači da uskoro možemo očekivati poplavu medijskih priloga o tome da je Hrvatska zdravstveno opasna i da u Hrvatskoj ne bi trebalo ljetovati. Što bi, naravno, moglo značajno utjecati na rezultate turističke sezone.
Imidž Hrvatske kao opasne i zaražene zemlje izravna je posljedica Vladine politike nečinjenja. Vlada je mogla suzbiti sadašnju epidemiju, kao što je uspješno suzbila epidemiju u ožujku i travnju. Međutim, Vlada nije poduzela ništa. I ove nove mjere zapravo su kozmetičke naravi. A cijenu Vladinog nečinjenja i uvođenja švedskog modela plaća turistička industrija, najvažniji segment hrvatskog gospodarstva.