Danas smo na Telegramu pročitali najekscentričniju vijest u novijoj povijesti hrvatske prehrambene industrije. Legendarni Krašev keks Domaćica više se ne zove samo Domaćica, nego Domaćica & menadžerica ili Domaćica & pravnica.
Očito je da je netko u upravi Kraša ili u marketinškoj agenciji koja radi za Kraš htio biti politički prekorektan, pa je smatrajući da ime Domaćica valjda ponižava žene, Domaćici dodao i karijerne pridjeve. Riječ je o uvjerljivo najglupljoj intervenciji u brendiranje bilo kojeg hrvatskog prehrambenog proizvoda .
Domaćica je ime koja podrazumijeva široko prihvatljive, masovno komercijalne, simpatične kekse koji imaju višegeneracijsku publiku. Domaćica je, kao takva , uspješno preživjela više od pola stoljeća. Domaćica nije nikakav politički ni društveni statement nego topao brend u koji se ne smije dirati.
Što bi, uostalom, potrošač trebao zamisliti kad vidi natpis Domaćica & menadžerica: Martinu Dalić kako peče kolače? Takva slika sigurno neće pomoći prodaji Domaćice.