Na izlozima lokala Kaiser Knödel na tržnici Kvatrić nalijepljeno je nekoliko letaka s natpisom Iznajmljuje se i telefonskim brojem. No, Kaiser Knödel nije propao zbog korone ili potresa. Naime, Kaiser Knödel zatvorio se prije epidemije, a sve do neki dan na izlozima je pisalo da se mjesto preuređuje.
E sada, zašto preuređivati nešto što se otvorilo početkom lanjskog ljeta? Kaiser Knödel propao je ustvari nakon samo šest ili sedam mjeseci rada. Mala sudbina tog mikrolokala vrijedi vijesti, zato što svjedoči o neodrživom poslovnom modelu u koji se upuštaju brojni naivni poduzetnici.
Kaiser Knödel prodavao je dvanaest vrsta knedli po cijeni od 13 do 17 kuna. Da su svaki dan prodali 200 knedli, što sigurno nisu jer su uglavnom bili prazni, imali bi najveći mogući promet od 3000 kuna dnevno. Recimo da su, optimističnom procjenom, prodavali između 100 i 200 knedli. To iznosi 1500 do 3000 kuna prometa dnevno.
S tim prometom ne možete platiti zaposlene, nabaviti najam, režije i poreze. Jednostavno ne možete, osim ako vam lokal nije pokriće za šverc droge ili cigareta..
Poslovni model zasnovan na tako niskim brojkama nužno vodi u dugove, a zatim i u zatvaranje. Stoga bi svaki mali poduzetnik koji misli da mu se isplati otvoriti bilo kakav lokal s hranom jer to, kao, generira cash flow, prvo trebao razmisliti o polugodišnjem trajanju Kaiser Knödela.