Rudolph van Veen simpatični i je i ne baš maštoviti nizozemski TV chef, čije se emisije neprekidno vrte na 24Kitchen. Pedesetšestogodišnji Van Veen najpoznatiji je po kolačima i pecivima. Njegova najpopularnija emisija zove se Rudolph’s Bakery, a na 24Kitchen upravo se emitira Van Veenova turneja po četiri europska grada, gdje kuša lokalne kolače, poput torte Sacher.
Rudolph van Veen 12. svibnja dolazi u Zagreb, gdje će nastupiti u City Centreu. Jedan od tri glavna sponzora Van Veenova posjeta Zagrebu jest Vindijin brend Cekin, koji upravo zasipa Hrvatsku raskošnom kampanjom s nekoliko poznatih chefova i medijskih djelatnika u glavnim ulogama. Čini se, međutim, da je Van Veenovo gostovanje Ahilova peta nove Cekinove kampanje.
Što će vam, pobogu, slastičar koji reklamira piletinu? Odgovor A: zato što želite promovirati deserte od piletine (u što čisto sumnjamo). Odgovor B: Zato što niste uspjeli pronaći ni jednog pravog, poznatog inozemnog TV chefa, koji bi promovirao vašu piletinu. Odgovor C: Zato što želite u vašu kampanju nagurati što više poznatih osoba, neovisno od toga imaju li one ikakve veze s kuhanjem.
Tko zna, možda se u idućem Cekinovom sportu pojave Zlatko Dalić i Luka Modrić, kako na roštilju okreću pileće ražnjiće. U svakom slučaju, Rudolph van Veen pogrešni je maneken za Cekinovu ili za bilo čiju piletinu. Kako bi se izvukao iz ovog incestuoznog angžamana, gospodin van Veen mogao bi ispeći pileći Wellington.