Hotel Hoxton, jedan od rodonačelnika superhip žanra koji mijenja paradigmu hotela, otvorio je svoju prvu otočnu ekspozituru na Obonjanu. Prvi Hoxton otvoren je u londonskom Shoreditchu 2006. godine, s ambicijom da promijeni hotelsku paradigmu. Umjesto da prodaje samo udoban krevet za spavanje i eventualno wellness centar kao većina hotela, Hoxton je zakopao duboko u kulturu, senzibilitet i stil života svoje publike i svoje publike i stvorio žanr hotela u kojemu se stvarno živi, radi, upoznaje ljude i lokalnu zajednicu. Taj je zaigrani urbani model toliko trebao novoj generaciji putnika, da su Hoxton, kao i srodni brendovi poput Acea ili Mama Sheltera, ubrzo počeli otvarati hotele po cijelom svijetu i privlačiti najpropulzivniju publiku. Za nekoliko godina, najveći svjetski lanci poput Marriotta i Hiltona, počeli su preuzimati inovativne elemente ove nove generacije hotela.
Hoxton se u međuvremenu proširio u Amsterdam, Pariz i New York (u Williamsburg). Tijekom Design Weeka od 17. do 24. srpnja Hoxton je prvi put izišao iz velikih urbanih sredina, na otok, i donio svoje eklektične programe na Obonjan. Još bolje, deset tjedana tijekom sezone, na Obonjanu se može boraviti u Hoxtonovim šatorima, u sklopu njihova novog, pomno kuriranog programa “Hoxton Holidays”, koji nudi najbolje od dva svijeta. Počinje s 24-stanim provodom u Londonu ili Amsterdamu, a završava zen ljetovanjem na divljem otoku u Jadranu. Amsterdam je već rasprodan, a za liniju London-Obonjan od 7. do 11. kolovoza još ima mjesta. Hoxtonovi šatori na Obonjanu uređeni su prepoznatljivim rukopisom hotela, s detaljima iz Rockett St George. Cijena je 599,99 funti. Odlična suradnja za Obonjan i smjer kojim bi dio hrvatske turističke ponude trebao krenuti puno brže nego što to sada čini. #CampHox bit će otvoren do 3. rujna.