Gumene rukavice. Medicinske maske. Sredstva za dezinfekciju. Opsesivno brisanje. Ljudi koji pregledavaju svaki kutak u potrazi za mogućim izvorom kontaminacije. Ništa od ovoga ne zvuči kao motiv kojim bi se promovirali luksuz, užitak, odmor ni hedonizam. Ali velike krize, poput pandemije korona virusa, za sobom ostavljaju velike promjene. Prvenstveno promjene u raspoloženju i percepciji kupaca.
U svijetu koji se još traumiranom prvim valom pandemije upravo suočava s njenom mogućom reprizom, sigurnost je postala sinonim za opuštenost, a opuštenost je postala luksuz koji nam je uskraćen već mjesecima. Upravo to je poruka koju svojim novim reklamnim spotom želi poslati zagrebački hotel Esplanade.
Kratki film koji su upravo objavili, prati boravak gošće u hotelu u kojemu joj hranu i koktele poslužuju konobari u rukavicama i maskama, sobarice detaljno dezinficiraju sobe, na raspolaganju su softverska rješenja koja smanjuju potrebu za kontaktom, iskorišteni su veliki vanjski prostori s dovoljnom fizičkom distancom, sve se naplaćuje beskontaktno… ukratko, pokazuje što sve Esplanade poduzima da bi njeni gosti bili sigurni od zaraze, ali i da protuedemijske mjere ne oduzimaju ništa Esplanadinu secesijskom šarmu već, naprotiv, omogućavaju gostima da nesmetano uživaju u atmosferi i hedonizmu hotela.
“U hotelu vlada pozitivna atmosfera ozračje i vidi se pomak u poslovanju od 11. svibnja kada smo ponovno otvorili svoja vrata gostima.” rekao je povodom objave spota direktor Esplanade Ivica Max Krizmanić, “U prvim danima goste smo doslovce mogli nabrojiti na prste jedne ruke, a danas bilježimo i do 20 posto popunjenosti, što je svakako obećavajuće. Kako se otvaraju granice, nadamo se da će se rast nastaviti. Međutim, teško je predvidjeti što nam donosi budućnost, a to se vidi i u rezervacijama koje pristižu ad hoc, doslovno dan na dan.”
Za usporedbu, prošle godine u istom razdoblju Esplanade je imala više od tri tisuće noćenja, ove tek nešto više od četiristo. Hotel trenutno puno domaći gosti, kojih je 28 posto, slijede gosti iz susuednih zemalja, posebno iz Srbije, zatim iz Njemačke i nešto poslovnih gostiju iz Velike Britanije i SAD-a. Grupa trenutno nema.
“Najava za sljedeću godinu ima, ali pristižu sramežljivo jer je teško znati što će se događati u budućnosti i kakva će biti zdravstvena situacija u svijetu,” kaže Krizmanić. Esplanade ove godine slavi 95. obljetnicu, što obilježava nizom promotivnih akcija. “S obzirom na to da nam upravo zbog tih posebnih ponuda stiže dosta gostiju, odlučili smo produljiti akcije na cijelu godinu i tako počastiti svoje goste. Restorani su dobro popunjeni, ljudi su željni druženja, a vidi se i povećanje broja privatnih i poslovnih događanja, što nas svakako ohrabruje i daje nam vjetar u leđa. Nadamo se da će situacija ostati povoljna kako za nas tako i za naše goste,” zaključuje direktor Esplanade.
Nova Esplanadina reklama prilično jasno pokazuje kakvo raspoloženje dominira među ljudima koji danas putuju i u kojem bi se smjeru nakon iskustva pandemije korona virusa mogla kretati marketinška filozofija hotela i turizma.