ASMR je kratica za autonomni senzorni meridijalni refleks, ili ljudskim jezikom, osjećaj ugode i trnaca koji nas prolaze kad čujemo određene poznate zvukove poput šaputanja, tihog tapkanja ili žubora vode. Nema znanstvenog konsenzusa oko toga zašto mozak na određene zvukove reagira izazivanjem jasnih fizičkih senzacija, ali iskustveni konsenzus dosta je čvrst. ASMR funkcionira. I zadnjih nekoliko godina je totalni hit.
ASMR video privlači milijune pregleda na YouTubeu, ljudi ga koriste za najrazličitije stvari, od erotike i virtualnih terapijskih masaža do uspavljivanja. Posebna tehnologija snimanja omogućuje visoku čistoću zvuka i dojam da se izvor zvuka kreće oko slušatelja, što pojačava fizičke senzacije. Glavni efekt ASMR-a je osjećaj da vam netko tiho šapuće, kucka ili tapka tik na uho.
Poseban fenomen su ASMR video radovi slavnih glumica i pjevačica. Cardi B obožava ASMR i njen ima više od 20 milijuna pregleda, dok su Margot Robbie i Kate Hudson skupile po par milijuna. Najveće zvijezde ASMR-a na internetu su Gibi (1,8 milijuna subscribera) i KittyKlaw, Ruskinja s milijun pratitelja na YouTubeu.
Nakon što je na Manhattanu otvorio novi hotel svog hipsterskog brenda Moxy (bilo je to najzapaženije hotelsko otvorenje ove godine u New Yorku) Marriott je najavio novu uslugu, ASMR Bedtime Stories.
Moxy prvi na svijetu uvodi ovaj sadržaj u sobe, za početak kao jednomjesečni eksperiment koji će trajati do 15. svibnja. Hotel će ASMR video koristiti kao neku vrstu vođene meditacije za opuštanje gostiju, nešto kao priču za laku noć za odrasle. Video su producirali u suradnji s kolektivom iza Whisperlodge Spa, jednog od najpopularnijih projekata u ASMR svijetu. Za Moxyjeve goste su napravili tri varijante, chill out, go out i pass out, za opuštanje i uspavljivanje gostiju nakon napornih poslovnih dana, partijanja ili obilaženja New Yorka. Goste će smirivati seksi glasovi glumica i pjevačica Belle thorne, Dani Thorne i Caroline Wreeland.
Marriott Moxy reklamira kao “iskustvene hotele”. Moxy je poznat po angažiranju gostiju različitim sadržajima netipičnima za hotele. U Moxyju u Frankfurtu imali su kazališni performans Hotel Heist u kojemu su gostima zavezali oči i odveli ih u sobu da slučaju strašne priče. U Berlinu organizirali Pink Bear performanse inspririan serijom radova umjetnika Paula Robinsona. Bedtime stories u New Yorku tipičan je sadržaj za Moxyjev koncept i senzibilitet.
“Pomičemo granice na zabavan, zaigran način kako bi gostima priuštili iskustvo koje ne mogu ni u jednom drugom hotelu,” rekao je novinarima potpredsjednik Marriotta zadužen za Moxy Toni Stoeckl, “Kad uđete u Moxy znate da ćete ući u opaki bar, s cool i kompetentnim timom, u funkcionalne sobe s puno stila i da ćete doživjeti stvari koje ćete htjeti podijeliti s prijateljima.” Moxy redefinira hotelijerstvo na tragu revolucionarnih hotela poput Acea i Hoxtona. Dosta uspješno testiraju krajnje mogućnosti mikro-sobe-makro-usluga koncepta pretvarajući hotele u lokalna središta društvenog i kulturnog života, s dosta umjetničkog edgea i hrabrog provociranja gostiju da žive punim plućima. Moxy polako preuzima lidersku poziciju u novoj generaciji hotela.