Maistra, jedna od vodećih hrvatskih hotelskih tvrtki, objavila je da će njen prestižni gradski hotel Adriatic do kraja godine eliminirati svu jednokratnu plastiku. To znači da u Adriaticu više neće biti plastičnih slamki (koje su se lani počela zamjenjivati papirnatima) plastične ambalaže za kozmetiku, plastičnih boca za vodu, plastičnih spremnika, plastičnih vrećica i bilo kakvih drugih plastičnih predmeta za jednokratnu uporabu.
Adriatic planira 80 posto jednokratne plastike ukinuti već do kraja svibnja. Radi se o inteligentnom potezu, koji je u skladu s namjerama Europske Unije da iz svakodnevnog prometa izbaci što više plastičnih predmeta, koji stvaraju zaista nesnošljiva brda nerazgradivog smeća.
Nema nikakve sumnje da će Adriaticova protuplastična akcija pridonijeti renomeu i popularnosti tog lijepog hotela u centru Rovinja.
Osim ukidanja jednokratne plastike, Adriatic provodi i niz drugih ekološki inspiriranih poteza, poput korištenja bioloških sredstava za čišćenje i šivanja uniformi za osoblje od ekoloških materijala.
Turizam i ekologija najuže su povezani; samo je pitanje vremena kad će se ta prirodna simbioza početi pretvarati u niz velikih projekata, znatno značajnijih od Adriaticove odluke. Hotelskim kompanijama mora biti u strateškom interesu da čuvaju okolinu, dakle vodu , zrak, prirodu i biološku i ekonomsku održivost okoline u kojoj djeluju, jer jedino tako mogu dugoročno očuvati svoj core business.