U petak oko ponoći vratili smo se u Radisson Blu s vrlo fine večere u Kadeni. Htjeli smo popiti još koje piće prije spavanja u Door Baru koji se, međutim, zatvarao točno u ponoć. Vratili smo se u sobu i nazvali recepciju. Zamolili smo da nam pošalju buteljku bijelog vina. Na recepciji su nam rekli da iza 23 sata room service ne radi. Nije nam mogao pomoći ni minibar, jer su u splitskom Radissonu zbog epidemije odlučili isprazniti cijeli mini bar, premda nam nije jasno kako su zatvorene bočice u minbaru, koje su mogu dezinficirati poslije svakog gosta koji napusti sobu, povezane s epidemiološkim mjerama.
Dosad nigdje drugdje na Jadranu nismo naletjeli na ispražnjene minibarove zbog korone. U Radissonu Blu, na samomv vrhuncu turističke sezone, ne možete popiti aposolutno ništa poslije ponoći. Mendažeri Radissona Blu odlučili su najveći spltiski hotel, s oko 250 soba, pretvoriti u golemu dosadnu spavaonicu. To naizgled zvuči malo skandalozno, ali je zapravo u skladu s poetikom ovog resorta udaljenog 50 kuna taksijem od centra grada.
Radisson Blu beskrajno je dosadan. Sobe su uređene dosadno, s puno plastike, s ne odveć udobnim krevetima i bez minimuma svjetlosne izolacije. Budući da je naša soba gledala na istok, probudili smo se s prvim suncem oko pola šest ujutro jer nismo mogli spriječiti sunce da uđe u sobu. Ručnici u kupaonicima prilično su tanki, naš tuš baš nije imao osobiti pritisak, a hotelska kozmetika nije vrijedna spomena.
Dizajn lobija i drugih javnih prostora potpuno je beskarkateran. S druge strane, Radisson Blu ima svoje dobre strane: sobe nisu male, kao ni kupaonica. Ormari su takđoer razmjerno prostrani, a televizor je neobično velik za hotel s loše četiri zvjezdice. Plaža izgleda prilično atraktivno. Radisson Blu hotel je za ljude kojima nije bitna hotelska udobnost, hotelski karakter, a još manje hotelski luksuz. Radisson Blu namijenjen je gostima koji žele cijeli dan provoditi u moru i na suncu, i traže korektno mjesto gdje bi prespavali. Radisson Blue utoliko pokazuje sve loše i dobre strane formata resorta, za publiku koju resorti zanimaju .
Osoblje je apsolutno najbolji segment splitskog Radissona Blu. Bellboy je bio iznimno ljubazan, brz, efikasan i koristan . Recepcionerka je također bilo pristojna i profesionalna. Radissonu Blue ove se godine struktura gostiju donekle promijenila. Hotel je i zadnjih godina primao uglavnom mlađe goste zainteresirane za sunce, more i spa, ali ove godine u hotel dolazi neobično mnogo gostiju iz istočnih država bivše Jugoslavije koji žive u zapadnoj Europi. Oni ovoga ljeta ne putuju kući jer se iz svojih zemalja ne mogu vratiti u Njemačku ili Švicarsku ne mogu a da ne završe u karanteni, pa su ljeto odlučili provesti u Hrvatskoj.
Opservacija o posebnim ovosezonskim gostima ujedno je i najzanimljvije što nam se dogodilo u splitskom Radissonu, hotelu koji vrlo dobro posluje ali zaista bolno upozorava koliko Splitu nedostaje pravi, veliki hotel s puno zvjezdica.