Borba za pozicije na tržištu gina ne jenjava. Gotovo istodobnim širenjem u lifestyle pića i sve razine miksologije, jedan od najbrže rastućih žanrova u cijeloj industriji pića stvorio je nova vrlo atraktivna tržišta u koja veliki brendovi sve brže ulaze s novim tehnologijama i tražeći novi, relevantniji rukopis u brendingu. Jedan od većih takvih poteza ove godine je Badelovo relansiranje Sax Gina, s temeljitim redizajnom boce i poboljšanom recepturom.
Novi Sax je London Dry gin u tri varijante. Sax Original, je mekši gin s mediteranskom aromatikom, Sax Citrus je svježi izrazito citrusni gin, a Sax Pink je ružičasti gin u kojemu dominiraju arome šumskih jagoda. Novi dizajn boca potpisuje londonski studio Claessens, čiji stručnjaci za rebranding stoje iza nekih od najvećih Diageovih, Pernord Ricardovim i Bacardijevih brendova, uključujući nagrađivane redizajne Camparija, Stolichnaya votke i Bacardi ruma. Na temelju testiranja barmena, novi Sax ušao je u Pelegrini, Noel, Esplanadu, Time i druge vodeće hrvatske restorane.