Lidlov Glen Alba, škotski whisky odležan 34 godine u bačvama od sherryja, koji se prodaje za 400-tinjak kuna, u novom godišnjaku Whisky Bible Jima Murraya dobio je 95,5 bodova i pretekao mnoge slavne premium brendove whiskija. “Začini su tako aktivni a divno balansirani s mekoćom grožđa, dugo traju i savršeno im pomažu lagana ulja koja se prevlače preko nepca sa sherryjem visoke klase. Začinske note bride od zadovoljstva, dok kasna međuigra tanina i slada potcrtava kompleksnost koja ostaje. Prekrasno suh i sofisticirani blend”, napisao je Murray. Knjiga je rezultat tastinga 4600 whiskija.
Ovo nije prvi Lidlov uspjeh. Njihov single malt Maxwell star 33 godine Murray je 2012. proglasio “superzvijezdom” i dao mu 95 bodova. Lidl je uspio kupiti, a zatim počeo i proizvoditi ograničene količine škotskih whiskija i pozicionirati cijenu i do deset puta niže od konkurencije u isto rangu. Bili su to, kako su objasnili u Lidlu, manje poznati whiskiji koje su kupovali za svoje poznate božićne ponude luksuzne hrane i pića po niskim cijenama. Iako je u zadnjih nekoliko godina došlo dov velikog uzleta manjih proizvođača i marki, robne marke velikih lanaca i dalje čine 25 posto ukupne prodaje žestokih pića. Lidl je među najuspješnijima u tome, s više od 100 međunarodnih nagrada za svoje etikete. Glen Alba odležan 22 godine koje se prodaje za 300 kuna, u ožujku je pobijedio na Svjetskoj nagradi za whiskije u kategoriji blendova ograničenih serija, pretekavši Johnnie Walkerov Blue Label iz 2015. koji se prodaje za 3000 kuna.