Lagunina Malvazija istarska u prozirnom staklu, koja trenutno košta 41 kunu, uvjerljivo je najprodavanije buteljirano vino u Hrvatskoj. Godišnje se proda između 800 tisuća i milijun buteljki tog neobičnog tržišnog fenomena.
Lagunina malvazija toliko je uspješna zbog nekoliko očiglednih razloga. Prvo, malvazija je općenito najtraženije buteljirano vino u Hrvatskoj, i najprodavanije hrvatsko vino u restoranima i hotelima.
Drugo, pokojni britanski marketinški genij Tony Hodges, Agrokorov konzultant, pozicionirao je baznu Laguninu malvaziju kao lifestyle vino. Talentirani gospodin Hodges spojio je općenitu turističku privlačnost Istre s konkretnim, široko dostupnim proizvodom.
Treće, Lagunini enolozi taj su proizvod napravili savršeno precizno. Lagunina Malvazija uvijek dovoljno miriše po malvaziji, uvijek je dovoljno lagana da bi se doimala svježom bez jačih kiselina, i uvijek sadrži pokoji gram neprevrelog šećera, da bi bila privlačna i najširoj, nevinskoj publici.
Uz to, Lagunina Malvazija nikad nema ni jednu tehničku grešku, solidno se slaže s puno laganih jela i zaista se nevjerojatno lako pije: buteljka nam je trajala 45 minuta. Lagunina Malvazija u prozirnoj boci jedan je od najzaokruženijih proizvoda na hrvatskom vinskom tržištu.