The Cookie Factory nedavno je otvorio novi lokal u Nemčićevoj 8. Kvatrić je dobio još jedno dobro kvartovsko mjesto i učvrstio status novog gradskog gastro centra. U srijedu, dok je na ulicama vladala pustoš, u Cookie Factory sjedilo je desetak ljudi. Ambijent nove slastičarnici je potpuno drugačiji od onoga na njihovoj glavnoj lokaciji u Tkalčićevoj. Prvo što vam privuče pažnju kad uđete u Cookie Factory je betonski pod koji zbog sjajne glazure izgleda kao da je mokar. U prozračnom prostoru je dosta drveta i žarkih boja koje mu daju toplinu, pažnju privlače žuti bicikl iznad šanka, zanimljiva rasvjeta, visoka platforma u izlogu s kojom su dobro riješili sjedenje u uskom i dugačkom kanalu ispred šanka. Terasu čini nekoliko malih stolova uz izlog. Glazba je dobra, konobar ljubazan, detalji simpatični (‘Slatko je in’, “Eat Here Diet At Home”), tipični za Cookie Factory.
Novi Cookie Factory ima većinu poznatih favorita, od chocolate chip cookiesa, Browniea a la Mode, cheesecakea do limunada s malinom i Oreo shakea, sladolede i odlične stvari poput cobblera sa svježim sezonskim voćem (trenutno ga rade stvarno dobar od breskve i od kruške). Po uređenju i po ponudi vidi se da se od Cookie Factoryja na Kvatriću najviše očekuje u prodaji za van. Kako je vlasnik Teo Jurdana najavio u razgovoru za telegram.hr, Cookie Factory od jeseni početi prodavati velike litarske kave različitih okusa slične Starbucksovim i žele razviti franšizu.
Američki model slastičarnice-coffee shopa koji su u Hrvatsku doveli je uspio, povećali su proizvodni pogon pa se mogu širiti, a i pojavila se potreba za novim načinima prodaje kave. Starbucks je 2011. odustao od dolaska u Hrvatsku jer su zaključili da lokalna kultura kave ne podnosi njihov koncept, kava se pije u kafićima, polako i u malim količinama. Drugi mega-lanac Costa Coffee je došao, ali nije uspio. Kava za van konačno je ipak postala standard, korištenje kafića kao ureda također, s novom publikom i novim navikama na tržištu se otvorio prostor za franšizu kakvu najavljuje Cookie Factory. Kave će koštati oko 20 kuna, kupci će moći birati i kombinirati okuse, a nekoliko će ih kreirati sam Cookie Factory. Osim kava, Cookie Factory uvodi i svoj sladoled.
Teo Jurdana s bratom Tomislavom i prijateljima otvorio je Cookie Factory 2011. Koncept je proučavao u sličnim slastičarnicama u Americi koje je posjećivao tijekom studija. Prvi Cookie Factory odmah je postao hit i brzo je preselio na bolju i veću lokaciju u Tkalčićevu. Tajna njihova uspjeha su ukusni kolači rađeni po različitim američkim recepturama s dobrim sastojcima (belgijske čokolade, svježe sezonsko voće), ne preslatki, mirisni i dobrih tekstura.
Novi proizvodi stižu dovoljno često da Cookie Factory ne pređe prag dosade mlađe publike, a stalna ponuda privlači onaj veliki dio publike koja svoj craving za slatkim može smiriti samo poznatim okusima. Možda više od svega, Cookie Factory je uspješan jer za svoju zanimljivu ponudu uspijeva pogoditi cijene koje većina ljudi želi platiti. Cobbler od breskve sa sladoledom od vanilije, Zero Colu i espreso platili smo 37 kuna.