Badelovi enolozi i marketingaši zamolili su manju grupu sommeliera i vinskih novinara da probaju njihove prve pošipe s Korčule. Badel se, naime, dogovorio s Poljoprivrednom zadrugom Čara da se dio Čarinih pošipa prodaje pod Badelovim etiketama, uz nadzor Badelovih enologa. Badel već dugo godina primjenjuje sličan poslovno-proizvodni model s Poljoprivrednom zadrugom Svirče na Hvaru, iz koje nam dolazi katkad jako dobar plavac Ivan Dolac.
Badelovi enolozi i Uprava željeli su znati jesu li njihovi prvi pošipi iz Čare dovoljno dobri da se nose s konkurencijom: pošip zadnjih godina postaje najtraženije i prosječno najskuplje vino u Hrvatskoj. Pa je Badel zamolio nekoliko sommeliera i vinskih novinara da istodobno probaju desetak raznih pošipa kupljenih u zagrebačkim vinotekama, i da ih usporede s budućim Badelovim pošipima. Svakako je pohvalno što se na ovom velikom tastingu pošipa održanom u zagrebačkoj Agavi, pojavio i predsjednik Badelove Uprave Darko Knez, koji je naglasio kako je u svom vinskom portfoliu tvrtka zainteresirana isključivo za visoku kvalitetu.
U ponedjeljak ujutro prvo smo probali desetak pošipa iz 2018. iz raznih dijelova Dalmacije: nama su najbolji dojam ostavili Nerica, Intrada, Stina i Volarevićev Syrtus koji dolazi s Komarne. Neki kolege optirali su za Čaru sa žutom etiketom. Iza toga smo kušali dva Badelova pošipa. Bazično vino, koje bi se trebalo prodavati za četrdesetak kuna, jednostavno je, umjereno svježe i prepoznatljivo sortno te predstavlja dobru vrijednost za novac. Potencijalni vrhunski pošip komplicirano je vino s jakom mineralnom kičmom i herbalno-cvjetnim aromama. Neki su sudionici tastinga izrazili stanovite rezerve prema tom vinu, no mi smo se spremni kladiti da već sada, u vrlo ranoj fazi (buteljke su napunjene par dana prije kušanja ) spada u top ten korčulanskih bijelih vina.
Uz efikasnu i pametnu marketinško-prodajnu podršku, Badelovi pošipi iz Čare morali bi odlično proći na tržištu. Pošip je, naime, definitivno najvruća hrvatska vinska sorta.