Decanter World Wine Awards najutjecajnije je svjetsko vinsko natjecanje na svijetu, na kojem vina ocjenjuju najkompetentniji suci. Decanterove platinaste i zlatne medalje postavljaju ili učvršćuju pojedina vina na globalnom vinskom atlasu, te izravno utječu na prodaju vina u restoranima, hotelima, vinotekama i supermarketima. Srebrne i brončane medalje također se mogu dobro monetizirati.
Manje je, međutim, poznato da su Decanterove Svjetske vinske nagrade najveći pojedinačni izvor prihoda za taj utjecajni londonski magazin. Decanter, naime, ima smiješno malu nakladu. U cijelom se svijetu mjesečno proda tek četrdesetak tisuća primjeraka Decantera. Usporedbe radi, to je otprilike jednako kao tjedna prodaja ženskog magazina Gloria na malom hrvatskom tržištu.
Decanter u raznim europskim i svjetskim zemljama košta između pet i deset funti, no zbog troškova distribucije i trgovačkih marži samom Decanteru ne može ostati više od dvije do tri funte po primjerku. Što znači da Decanter od prodaje zarađuje oko sto tisuća funti mjesečno, ili najviše milijun i dvjesto tisuća funti godišnje.
Prihodi od izravnih oglasa i native marketinga ne mogu biti preveliki, s obzirom na minornu nakladu magazina. S druge strane, prijavljivanje svakog vina na DWWA košta 160 funti (plus 20 posto engleskog PDV a).
Budući da se godišnje prijavljuje između 16 i 17 tisuća vina, Decanter samo od prijava za DWWA zarađuje čistih 2 milijuna i 700 tisuća funti, što je više nego dvostruko od zarade koju donosi prodaja magazina. Na to još treba dodati novac od Decanterovih Azijskih vinskih nagrada.
DWWA je postao kostur Decanterova poslovnog opstanka. Stoga je logično da Decanter nastoji privući što više vinarija da sudjeluju na njegovim svjetskim nagradama i. donekle slično Michelinu, monetizirati svoju ekspertizu i utjecaj.