Feravino nije moglo izabrati bolji ambijent za promociju svojih novih pjenušavih vina. Klasični interijer foajea Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, s bistama Augusta Cilića, Ane Roje, Milke Trnine i Jakova Gotovca, na stubištu s pravim crvenim sagom, zaista je perfektan za promoviranje potencijalnih upmarket vina.
Osobito ako su ta vina obilježena stanovitom kontroverzom. Ime Grasecco za bijeli brut i extra brut pjenušac proizveden charmat metodom, nije se svidjelo vinarima iz talijanskog Prosecca, koji su Feravinu pokušali zabraniti korištenje riječi Grasecco.
No, Feravino je na vrijeme zaštitilo termin Grasecco pri Europskoj Uniji, pa su lobisti iz Prosecca morali odustati, Grasecco se, kako ime kaže, proizvodi od graševine, u tankovima u Feričancima (golema većina hrvatskih charmat pjenušaca zapravo se proizvodi u sjevernoj Italiji, od hrvatskog mošta).
Osim Grasecca, Feravino je na lijepom partyju u HNK predstavilo i Francescu, ružičasti pjenušac od frankovke. Poslije službenog dijela promocije, koji je otvorio vlasnik Feravina Ivan Ergović, party u HNK nastavio se do kasno navečer, te sasvim sigurno traje i u vrijeme objavljivanja ovog teksta.
Za catering je bio zadužen restoran Tač, čija je šunka u kruhu planula u prvih 45 minuta.