Feravino je u srijedu navečer, između dvije zagrebačke subtropske oluje, na 26. najvišem katu nebodera u Strojarskoj ulici, predstavilo nova vina i novu etiketu svoje linije Dika. Prostor je svakako izvrsno odabran. Zbog fantastičnih pogleda na grad, radi se o jednoj do zaista najatraktivnijih lokacija u Zagrebu za održavanje bilo kakvih promocija: gosti taj događaj sigurno neće brzo zaboraviti.
Osim toga, prezentacija na 26. katu nebodera sugerira modernitet, što je damama i gospodi iz Feravina bilo osobito važno: oni svakim svojim potezom žele uvjeriti javnost da su se Feravina modernizirala, i da se sada radi o vinariji spremnoj da uđe u bitku s Beljem, Kutjevom i Iločkim podrumima, tri najveće slavonske vinarije.
Novi je vizualni idenitet Feravina jasan, uočljiv i komunikativan, s dobro odabranim simboličnim elementima (pero fazana, primjerice, označuje liniju Dika), dok su vina, osobito bijela, prilično trendovska i promišljeno komercijalna.
Feravino je, prije ulaska u proces rebrandinga povuklo i neke bitne korake u samoj proizvodnji. Za konzultanta su angažirali poznatog slovenskog vinara Matjaža Lemuta, vlasnika vipavske Tilije, dok je glavni enolog postao Marijan Knežević, čovjek koji je izgradio Vina Belje. Knežević i Lemut jučer su istaknuli kako je Dika, linija s umjerenom cijenom do pedesetak kuna, orijentirana prema restoranima. Organoleptičke značajke njenih vina omogućuju da ta vina što bolje prate različite vrste kuhanja. Graševina i frankovka najvažnija su vina u liniji Dika (dobro je što Feravino ima punih šezdesetak hektara pod frankovkom), a sinoć smo još kušali elegantni bijeli pinot, chardonnay i osvježavajući rose.