U Hrvatskoj se desertna vina baš i ne prodaju. Što je svojevrsni paradoks, jer desertna vina čine kvalitativno najviši segment naše vinske industrije. O posebnosti hrvatskih slatkih vina najbolje svjedoče bezbrojne nagrade koje su iločki podrumi, Bodren, Krauthaker, Kutjevo i drugi proizvođači dobili na najvažnijim svjetskim vinskim smotrama. Što sve nije pomoglo bitno boljoj prodaji desertnih vina, s iznimkom momjanskih muškata i jednog ili dva branda prošeka. Onda se netko u Badelu sjetio da bi sjajni dalmatinski vinograd Korlat mogao dati i desertno vino. Pa je tako nastao Korlat Merlot Boutique, koji je odmah uspio prodati čak 28 tisuća buteljki.
Korlat Boutique toliko je popularan, da ne uspijeva trajati od berbe do berbe, nego barovi i restorani često već tijekom ljeta ostaju bez toga vina, proizvedenog od bobica merlota prosušenih na lozi. Danas smo probali buteljku iz jedne od prvih serija Korlat Boutiquea iz 2015. godine, koji upravo kreće na tržište. Već prvo točenje prilično jasno otkriva tajnu Boutiqueova uspjeha. Vino, dakle, ima vrlo lijepu, dramatičnu rubinsko-crvenu boju obrubljenu blagim nijansama ljubičaste, što pojačava vizualnu efektnost. Na nosu se osjeti jako puno pečenog bobičastog voća, pa Korlat Boutique ostavlja dojam čokoladne torte s malinama i borovnicama; poslije nekoliko minuta na mirisu se osjete i pečene šljive i trešnje, dok vanilija zaokružuje cijeli doživljaj ovog ultrahedonsitičkog vina.
Osobito je važno što Korlat Boutique nije presladak. Dapače, kad smo ga kušali uz kockicu 57-postotnog Cacheta, čokolada je postala slađa nego kad je jedemo samu, što znači da je vino osjetno manje slatko od relativno gorke čokolade. Umjerena slatkoća, bogato voće, asocijacije na čokoladne kolače, potpuna zaokruženost, atraktivna boja i toliko bitna svježina, argumenti su zbog kojih bi i novi Boutique trebao postati apsolutni bestseler u svom žanru.