Prije pet ili šest godina zvučalo bi malo vjerojatno, ali Lidl danas i na najjačim zapadnoeuropskim tržištima počinje određivati ritam prodaje vina u supermarketima. Njihova zanimljiva politika kupovine vina i promocija kroz program Wine Cellar Collections u trgovine je dovela vrlo dobra vina po cijeni od 5 do 8 eura, na nekim sjevernim europskim tržištima ponekad i za 3 eura po boci. Ohrabreni munjevitom rasprodajom mađarskih vina Château Dereszla Tokaji Furmint 2015. i Tornai Somló Juhfark 2013 tijekom uskršnje promocije, najavili su značajno širenje izbora vina iz Istočne Europe, uključujući i Hrvatsku.
Kako su predstavnici Lidla izjavili portalu The Drinks Business, iduće veliko pojačanje nakon mađarskih bit će austrijska vina jer se i ona brzo rasprodaju u Lidlovim trgovinama, posebno ona od aromatičnih sorti poput gewürtztraminera. Lidl koristi kontakte svojih dobavljača u cijeloj Europi kako bi se povezao s lokalnim proizvođačima, među kojima su im, kako su rekli, izuzetno zanimljivi rumunjski vinari, a dugoročno u svoje popularne promocije žele uvoditi i hrvatska, makedonska, slovenska i bugarska vina “za čiju će im selekciju trebati nešto više vremena”. Trenutno u Lidlovoj prodajnoj mreži najviše raste potražnja za vinima iz Novog svijeta.