U studenom 2017. najluksuznija londonska robna kuća Harrods okončala je prvu fazu svog preuređenja pod kreativnim vodstvom David Collins Studija. Ovih dana ponosno su pokazali rezultat druge faze, novi izgled spektakularne vinoteke čiji dizajn inspiriran Art Deco stilom potpisuje Martin Brudnizki (zaslužani za novi izgled londonskog Annabel’s kluba). Harrods je nakon investicije od nekoliko milijuna funti, promijenio kompletan imidž i koncept svojih raskošnih vinskih salona. “Novi vinski podrum srušit će granice i promijeniti percepciju vinskog svijeta i finih pića, fokusirajući se na okusne profile umjesto na kategorije i brendove,” najavio je Harrodsov F&B direktor Alex Dower.
Vinoteka je izmještena iz podruma kako bi se tamo otvorio restoran, ima nekoliko novih elemenata poput interaktivnog “aromatskog stola” s esencijama koje goste vode kroz okusne profile raznih vinskih sorti, edukacijske sale s live prijenosima iz slavnih vinograda i podruma, dok su vina složena po terroiru kako bi kupci više istraživali vina iz regija koje su im manje poznate.
Saloni za šampanjce i pjenušce organizirani su prema okusnim profilima. U novoj Harrodsovoj vinoteci otvoren je i prvi butik konjaka Louis XIII izvan Pekinga. Kupci mogu naručivati personalizirane boce i rezervirati konzultacije za svoje privatne vinske kolekcije, za koje su im na raspolaganju svi od sommeliera i trgovaca do aukcionara i stručnjaka za projektiranje vinskih podruma.