Danas smo u Batku u Tkalčićevoj, koji se već do jedan napunio gladnim turistima, naišli na promociju Martina Albusa. Martin Albus prestižni je i novi brend vinarije Orahovica. Martin Albus u prvim je godinama postojanja osvojio nekoliko Decanterovih medalja. Na Batkovoj se promociji nalaze tri Martin Albusa: zeleni silvanac, sauvignon i rose. Šteta je što nema frankovke, jer je frankovka Martin Albus, uz beljski Goldberg, vjerojatno najbolja frankovka u Hrvatskoj.
Prvo smo naručili sauvignon Albus, prilično zelen na nosu, kristalno čist i uzorno svjež za lanjsku vruću i sušnu berbu. Zatim smo se, uz zaista dobre ćevape, s kojima bi se odlično složila frankovka, prebacili na Albus rose. Radi se o suhom, voćnom, čvrsto strukturiranom vinu, koje definitivno spada među najbolje hrvatske rosee: odmah iza Stagnuma R, St.Heelsa i Bastiana, negdje u rangu Galićeva i kutjevačkog premium rosea.
Restoranski programi promocije vina iznimno su učinkoviti, jer upoznaju goste s vinima koja dosad možda nisu probali, i to po prijateljskim cijenama. Prošli smo tjedan, uostalom, notirali promociju odlične međimurske vinarije Dvanajščak-Kozol u Vinodolu. No, najefikasnije vinske promocije mogu biti one u Batku, pod uvjetom da konobari zaista guraju promovirana vina. Batak, naime, ima čak šesnaest restorana, što znači da tisuće i tisuće ljudi mogu probati vina na promociji.