Čak 97 posto Britanaca u dobi od 18 do 24 godine piju prosecco, tvrdi se u izvještaju za 2017. britanske WSTA (Wine and Spirit Trade Association, organizacije čiji se podaci uzimaju s ozbiljnim poštovanjem) što ga prenosi Decanter. Nikada ni jedno vino ni žestoko piće, nije bilo toliko masovno rasprostranjeno u Velikoj Britaniji kao što je danas prosecco, a osobito ne među mladima koji tek ulaze u zakonsku dob za konzumiranje alkohola.
WSTA-ov izvještaj, ponovimo, pokazuje da doslovno svi mladi Bitanci (osim zanemarivih tri posto) koji piju alkohol, piju i prosecco! Analitičari smatraju da je ovisnost milenijalaca o proseccu glavni pokretač rasta tržišta pjenušavih vina u Velikoj Britaniji. Lani je taj rast iznosio više od 12 posto u odnosu na 2015. godinu. Pretpostavlja se da će se do 2020. godine u Velikoj Britaniji prodavati oko 15,2 milijuna sanduka, odnosno više od 180 milijuna boca pjenušavih vina, što znači udvostručenje prodaje u odnosu na 2012. godinu.
Golemi uspjeh prosecca među mladim Englezima mogao bi pomoći prodajnim strategijama domaćih distributera tog jednostavnog pjenušavog vina. Oni se, naime, obraćaju očigledno pogrešnoj publici. Na svim promocijama prosecca kojima smo dosad nazočili, prosecco se predstavljao kao plemenito i tradicionalno vino koje utjelovljuje sjevernotalijanski lifestyle.
Te su se promocije obraćale starijim kupcima, mahom restoranskim gostima s većom kupovnom moći. Nevjerojatni uspjeh prosecca kod najmlađih Britanaca pokazuje, međutim, nešto sasvim drugo. Prosecco je vrlo bazično piće (u krajnjoj liniji prosecco se uglavnom proizvodi od smrznutog mošta, jednostavnim i kratkim tehnološkim postupkom, od grožđa koje dolazi sa sve većeg područja), koje zadovoljava hedonističke potrebe novih konzumenata vina za vrlo malo novca. Prosecco nije ni imitacija šampanjca ni nadomjestak za put u Veneciju. On je naprosto easy drinking vino koje veseli tinejdžere i studente, jer im omogućuje da uživaju u alkoholu koji je nešto nježniji i sofisticiraniji od bazičnog piva, a može se piti u gotovo jednakim količinama, i k tome još prpošno i veselo pjeni. Prosecco je, naprosto, joie de vivre vrlo mlade generacije potrošača alkoholnih pića. Tako bi ga vjerojatno valjalo prodavati i u Hrvatskoj.