Restoran Lateral drži bar i prostor za evente na 26 katu crnog nebodera u Strojarskoj ulici, s fantastičnim pogledima na Zagreb. Riječ je o valjda najatraktivnijoj terasi u gradu, idealnoj za promocije dobrih pića za lijepog vremena.
U četvrtak predvečer, vrijeme je bilo sunčano, pa se na preduskršnjem domjenku Veuve Clicquota, što ga je organizirala zagrebačka MIVA, okupilo dosta ljudi koji su došli uživati u pogledima i u jedinom masovnom šampanjcu s karakterom.
Veuve Clicquot, već dugo dio korporacije LVMH, godišnje puni više od devet milijuna buteljki svog baznog šampanjca s narančastom etiketom, kolokvijalno zvanog Yellow Label.
Šampanjci proizvedeni u tako visokim nakladama uglavnom su namjerno neutralni kako bi zahvatili što širi segment tržišta. Yellow Label je srećom ostao robustan, čvrst i prilično intenzivan, zahvaljujući dominaciji dva pinota.
Veuve Clicquot, jedna od povijesno najvažnijih šampanjskih kuća uopće, poznata je i po vintage šampanjcima, koji predstavljaju odličnu vrijednost za novac te po fenomenalnom cuveeu La Grande Dame posvećenom vlasnici te svojedobno revolucionarne šampanjerije.
Osim uz bazni Veuve Clicquot, na 26. katu u Strojarskoj ulici Uskrs se slavio i uz Rich, slatki šampanjac dizajniran da bi se pretvarao u koktele s puno leda, celerom, đumbirom, ananasom i sličnim dodacima.