Svaki hrvatski potrošač vina zna za žutu etiketu Jeruzalem Ormož. Buteljke s tom etiketom destljećima se prodaju se u Hrvatskoj, a trenutno koštaju tridesetak kuna. Odnedavno Jeruzalem Ormož ima novi krovni brand, Puklavec Family Wines, i seriju novih, ambicioznih vina, od kojih su neka zaista vrhunska.
U srijedu u Dubravkinom putu održana je prezentacija Puklavčevih novih vina, na kojoj su govorili suvlasnik vinarije Vladimir Puklavec, njegova kći Tatjana Puklavec, izvršna direktorica prodaje, direktor Jorg Pedersen (bivši šef Carlsberga za Hrvatsku) i glavni enolog Mitja Herga.
Obitelj Puklavec počela se baviti vinarstvom još 1934.godine, da bi relativno nedavno investirali u velike podrume i vinograde u Ormožu, oko sat i pol vožnje od Zagreba. Riječ je o 600 hektara vinograda u vlasništvu, i još šesto hektara pod ugovorom s lokalnim vinogradarima.
Za podrum tvrde da je među modernijima u Europi. Osim novog krovnog branda, u Dubravkinom smo putu mogli kušati i nekoliko novih vina, među kojima najveću pozornost privlači serija Seven Numbers (svaki broj označava jedan vinograd). Ova single vineyard vina proizvedena u vrlo malim količinama od 3000 do 5000 boca, dozrijevaju u velikim drvenim bačvama. Kušali smo Furmint, vino pod brojem 7, koje nas je prilično oduševilo kompleksnošću, preciznošću i čistom elegancijom.
Osnovano pretpostavljamo da je to vino osvojilo jedan od važnijih trofeja na ovogodišnjim Decanterovim Svjetskim nagradama. Zagreb je za Vina Puklavec važno tržište. Stoga je donekle logično što je prezentacija u Dubravkinom putu, po dijelu posjetiteljica, podsjećala na lifestyle event koji će sigurno završiti na stranicama Glorije i Storya.