Desetljećima se najviše francuskih šampanjaca i cremanta prodavalo i pilo u Francuskoj. No, sudeći prema ovih dana objavljenim brojkama konzorcija proizvođača iz Italije, čini se da je prosecco osvojio i tu utvrdu. Francuska je danas najbrže rastuće tržište za prosecco. S 35 posto rasta prometa u prošloj godini, po brzini je pretekla i Ameriku.
Takav rast znači da Francuzi sada uvoze 18.9 milijuna boca prosecca godišnje i da su četvrto najveće svjetsko tržište za prosecco. Još uvijek, međutim, nisu ni blizu najvećeg uvoznika prosecca Velike Britanije, gdje je promet lani rastao 7 posto, na 115,4 milijuna boca (drugi su Amerikanci, a treći s bili Nijemci dok ih Francuzi nisu pretekli).
Iako osim Champagne pjenušava vina proizvodi još pet francuskih regija, trgovce vinima trend prosecca ne iznenađuje. Prvo, Francuzi su jedni od najvećih ljubitelja pjenušaca na svijetu i drugo, s brojnom mladom publikom koja danas ranije počinje samostalno kupovati vina, normalno je da traže nešto drugačije od onoga što piju njihove roditelji, a prosecco je zadnjih godina postao ultimativno lifestyle vino. Dodatni razlog su zakonska ograničenja promotivne i diskontne prodaje nekih domaćih proizvoda u Francuskoj, koja obuhvaćaju i šampanjac, pa distributeri jače guraju strane pjenušce, posebno prosecco. Problem što u Francuskoj značajan broj ljudi redovito kupuje šampanjac na sniženjima i sada se prebacuju na prosecco. Prosječna cijena prosecca u francuskim trgovinama je 6,3 eura.
I zadnji ali ne manje važan razlog, Francuska je već neko vrijeme svojevrsni hub za svjetsku distribuciju prosecca. Velike vinske grupe poput Grands Chais kupuju goleme količine prosecca i prodaju ga dalje izvan Francuske. Slično je i u Španjolskoj, gdje veliki promet za prosecco na isti način stvara Freixenet. U Francuskoj također značajno raste potražnja za cavom, iz istih razloga kao za proseccom. Francuzi jeu lojalni domaćim proizvođačima, ali su i vrlo osjetljivi na cijene. Proizvođačima prosecca to je donijelo novu tržišnu pobjedu.